„Rok 2012 był dla nas bardzo udanym rokiem. Zrealizowaliśmy większość celów, które przed sobą postawiliśmy kilkanaście miesięcu temu. Najbardziej cieszą wzrosty w liczbie zamówień, wartościach sprzedaży oraz liczbie klientów, w tym klientów powtarzających zakupy” – mówi Krzysztof Bajołek, prezes zarządu oraz właściciel ANSWEAR.com.
ANSWEAR.com zanotował w 2012, w porównaniu z rokiem 2011, wzrost liczby zamówień o 218%, wzrost sprzedaży o 231%, wzrost współczynnika konwersji o 19%, a także wzrost liczby unikalnych użytkowników odwiedzających e-sklep o 116% oraz wzrost liczby wizyt na stronie aż o 257%!
„Zdecydowanie największe wzrosty zanotowaliśmy w ostatnim kwartale ubiegłego roku, kiedy to zrealizowaliśmy kilkadziesiąt uzupełniających się kampanii promocyjnych, w tym m.in. po raz pierwszy w historii, samodzielną kampanię telewizyjną. W samym tylko grudniu 2012 liczba unikalnych użytkowników naszego sklepu internetowego przekroczyła 800 000, a liczba wizyt oscylowała wokół 1 500 000. To jak na razie nasze najlepsze wyniki w krótkiej historii firmy” – podsumowuje Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. marketingu i e-commerce.
ANSWEAR.com to multibrandowy sklep internetowy skupiający ponad 150 marek z całego świata, w tym wiele niedostępnych do tej pory w Polsce. Oferta sklepu skierowana jest do wszystkich miłośników mody, dla których ważna jest jakość i dobry styl.
ANSWEAR.com to nie tylko ubrania, buty i dodatki, ale również gadżety, zegarki oraz biżuteria. Wszystkie produkty z oferty sklepu dostarczane są do Klientów za darmo w ciągu zaledwie 24h. Dbałość o komfort zakupów, przejrzystość, a zarazem bogactwo oferty skłania ANSWEAR.com do nieustannych zmian i wprowadzania w życie coraz to nowych projektów, których celem jest uczynienie zakupów jeszcze bardziej wygodnymi i atrakcyjnymi.
Oprócz sklepu internetowego ANSWEAR.com posiada także dwa nowoczesne, tworzone na wzór showroomów salony stacjonarne: w poznańskim Starym Browarze oraz kieleckiej Galerii Echo.
Przeczytaj nasze teksty dotyczące Answear.com: