Przed Wami ostatnia, ale równie wartościowa co poprzednie, prezentacja z Uniwersytetu Konwersji Ceneo, który odbył się 4 lutego w Warszawie. Tym razem Przemysław Modrzewski z MarketingLab.pl przedstawia temat „Analiza danych z web analytics”, czyli odpowiada m.in. na takie pytania jak: w jaki sposób analizować statystyki sklepu internetowego? Na jakie współczynniki zwracać uwagę?
Zapraszam:
Linki do poprzednich prezentacji:
- Prawo w e-commerce (praktycznie) – prezentacja Marcina A. Dobkowskiego z Uniwersytetu Konwersji Ceneo w Warszawie
- Sklep internetowy w teorii vs. Sklep internetowy w praktyce – prezentacja Krzysztofa Bartnika z Uniwersytetu Konwersji Ceneo w Warszawie
- E-commerce puzzle w Cyfrowe.pl – prezentacja Jarosława Banackiego z Uniwersytetu Konwersji Ceneo w Warszawie
- Email Marketing w E-Commerce: Czyli jak @ zamienić w $ – prezentacja Macieja Ossowskiego z Uniwersytetu Konwersji Ceneo w Warszawie