Amazon wprowadza platformę dla rynku B2B – AmazonSupply.com

Platformy
Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

Największy sklep na świecie Amazon.com, wychodzi z nową ofertą skierowaną dla klientów biznesowych. Od niedawna działa nowy serwis AmazonSupply.com (narazie w wersji beta), oferujący ponad pół miliona produktów przeznaczonych dla firm m.in. materiały biurowe, narzędzia, środki do czyszczenia, sprzęt laboratoryjny. Amazon wprowadza nową usługę w odpowiednim momencie – obecnie rynek B2B jest w wysokiej fazie rozwoju.

Według analiz Departamentu Handlu w USA, od 2000 roku e-handel hurtowy wzrósł o 34%, osiągając w 2009 roku wartość 352 mld dolarów – to ponad dwukrotnie więcej niż sprzedaż e-detaliczna dla konsumentów, która wynosiła w tym samym czasie 145 mld dolarów.

„Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy zaoferować tak szeroką gamę produktów – od podstawowych materiałów po trudno dostępne części. Dzięki temu, wspieramy zarówno biznesowych jaki i przemysłowych klientów w procesach zakupowych” – mówi Prentis Wilson, wiceprezes AmazonSupply. „Niskie ceny w połączeniu z szybką i darmową dostawą oraz ogromnym wyborem sprawiają, że zakupy w Amazon Supply są miłym doświadczeniem dla klientów.” – dodaje.

Użytkownicy mogą wykorzystać istniejące już konta w Amazon.com lub utworzyć nowe. AmazonSupply.com oferuje bezpłatną wysyłkę zamówień powyżej kwoty 50 dolarów. Posiada również dedykowany serwis obsługi klienta oraz przyjmuje zwroty towarów do roku od daty zakupu.

Jak twierdzi z kolei Scot Wingo, CEO ChannelAdvisor „Wypłynięcie Amazona na rynek B2B, opiera się prawdopodobnie na zgromadzonych już wcześniej danych klientów kupujących w Amazon.com.
AmazonSupply daje zupełnie nowe możliwości, jednak bardzo niskim kosztem. Amazon zaopatrzył już nowy serwis w odpowiednie funkcje e-commerce, takie jak infrastruktura płatnicza i system wysyłkowy. AmazonSupply jest więc jak dodanie nowej linii produktu lub sklepu, który posiada już gotowy i sprawdzony system do sprzedawania”
.

Czy gigant zdominuje kolejny rynek?

Źródło: Internet Retailer

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
26.09.2022

Ile jest sklepów internetowych w Polsce? Szacunki i perspektywy na najbliższe miesiące

Dawid Szajner

Dawid Szajner

CEO & Head of Sales
toponline.pl

Artykuł
04.11.2020

Dlaczego nie sprzedajesz przez Allegro? Dlatego…

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę