Wraz z połączeniem firm Empathy, Contium i Internet Designers w Grupę Unity, rynek IT zyskuje nie tylko silnego gracza. Marka Akademii Empathy, od ponad 5 lat działająca na rzecz edukacji rynku w wykorzystaniu Internetu w biznesie, kontynuuje działania z bogatszą ofertą jako Akademia Unity.
Integracja branży, bezpłatna wymiana wiedzy, inspirowanie do poszukiwania kreatywnych rozwiązań technologicznych, organizacyjnych i biznesowych. To cele, które stały się symbolem Akademii Empathy. Pod tym szyldem zrodziła się inicjatywa roadshow „E-commerce w Praktyce”, cykl barcampów technologicznych TechCamp, czy seminaria biznesowe dla przedsiębiorców.
Dzięki połączeniu firm Empathy – Internet Software House, Contium SA i Internet Designers, oferta tej marki szkoleniowej znacznie się poszerza. Szerszy dostęp do grona ekspertów, pozwoli na organizowanie konferencji z bogatszą agendą i na jeszcze wyższym poziomie. Pewnym już jest, że cykl konferencji „E-commerce w praktyce” odbędzie się dwukrotnie w tym roku, w maju oraz jesienią. Wydarzenia zapowiadają się niezwykle ciekawie: oprócz ekspertów z Grupy Unity oraz firm partnerskich, w całym cyklu wystąpią niezależne i doskonale znane nazwiska z branży e-commerce. Uzupełnieniem konferencji będą bezpłatne webinaria, prowadzone również pod marką Akademii Unity.
Warto dodać, że podstawowe zasady, będące filarem sukcesu Akademii pozostają niezmienne. Zwiększają się jedynie możliwości przekazywania wiedzy technologicznej i biznesowej.
Pierwszy na liście eventów organizowanych pod szyldem Akademii Unity jest barcamp technologiczny TechCamp. Wydarzenie odbędzie się już 21 lutego w Krakowie. Cały odcinek zostanie przeznaczony tematyce Responsive Web Design. Już teraz serdecznie zapraszamy do uczestnictwa!
Pełny harmonogram wydarzeń Akademii Unity zostanie opublikowany w lutym 2013.
Źródło: Grupa Unity