30 maja na terenie Krakowskiego Parku Technologicznego odbędzie się pierwsze seminarium z cyklu „e-commerce w praktyce”. Jego temat: „Ty też możesz więcej, czyli jak rozwijać sklep internetowy” powinien być bliski zarówno właścicielom sklepów internetowych, jak również liderom rynku e-commerce, czy przedsiębiorcom zainteresowanym wejściem w rynek e-commerce.
Ideą cyklu jest pokazanie praktycznych aspektów prowadzenia i możliwości rozwoju e-biznesu na trzech płaszczyznach: prawie i finansach (m.in. metody pozyskiwania funduszy na działalność operacyjną), biznesie i marketingu (m.in. o korzyściach z badań użyteczności i funkcjonalności sklepów internetowych), technologii (m.in. o optymalizacji i skalowalności systemów e-commerce).
Równie ciekawie zapowiada się ostatni temat seminarium: jak zostać liderem w branży w praktyce opowie przedstawiciel sklep-presto.pl – lidera rynku e-commerce w sprzedaży sprzętu sportowego i turystycznego.
Program seminarium:
BLOK 1: PRAWO I FINANSE
- Windykacja. Jak windykować w sklepach internetowych?
- Pułapki regulaminów sklepów internetowych. Na co zwracać uwagę tworząc regulamin?
- Faktoring i leasing czyli jak finansować bieżącą działalność? Jak inwestować, czyli szanse i zagrożenia płynące ze współpracy z funduszami inwestycyjnymi?
- Co to jest dropshipping? Aspekty prawne, księgowe i techniczne.
BLOK 2: BIZNES I MARKETING
- Jak wykorzystywać database marketing w e-commerce?
- Reklamacje. Co można zyskać stosując internetowe systemy obsługi reklamacji?
- Zarządzanie relacjami z dostawcami. Czy warto o tym myśleć?
- Analiza biznesowa flow & drip, czyli jak znaleźć słabe ogniwo i wyeliminować je.
- Najczęstsze błędy funkcjonalności i użyteczności w e-sklepach na przykładach.
BLOK 3: TECHNOLOGIA
- Wydajność i rozwój systemów e-commerce, czyli optymalizacja i skalowalność w praktyce.
- Integracja z wewnętrznymi systemami przedsiębiorstwa – czy to się opłaca?
- Integracja z platformami dostawców i partnerów – od czego zacząć?
- Sklepy w chmurze, czy bujanie w obłokach? Czy chmura to tylko moda, a może szansa na rozwój?
- Jak zadbać o bezpieczeństwo w sklepach internetowych, czyli GIODO i inne wymagania…
- Eyetracking – co to jest i jak to się robi na przykładzie badań newsletterów.
Formuła konferencji przygotowana przez organizatorów zakłada, że to Goście będą decydowali o poruszanych tematach. W tym celu wystarczy wejść na stronę www.empathy.evenea.pl i w formularzu rejestracyjnym na seminarium wybrać najbardziej oczekiwane tematy.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny, warunkiem udziału jest jedynie wcześniejsza rejestracja.
Źródło: Akademia Empathy
(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)