Akademia Empathy zaprasza na bezpłatne konferencje „e-commerce w praktyce”

Ekomercyjnie

Informacja prasowa


30 maja na terenie Krakowskiego Parku Technologicznego odbędzie się pierwsze seminarium z cyklu „e-commerce w praktyce”. Jego temat: „Ty też możesz więcej, czyli jak rozwijać sklep internetowy” powinien być bliski zarówno właścicielom sklepów internetowych, jak również liderom rynku e-commerce, czy przedsiębiorcom zainteresowanym wejściem w rynek e-commerce.

Ideą cyklu jest pokazanie praktycznych aspektów prowadzenia i możliwości rozwoju e-biznesu na trzech płaszczyznach: prawie i finansach (m.in. metody pozyskiwania funduszy na działalność operacyjną), biznesie i marketingu (m.in. o korzyściach z badań użyteczności i funkcjonalności sklepów internetowych), technologii (m.in. o optymalizacji i skalowalności systemów e-commerce).

Równie ciekawie zapowiada się ostatni temat seminarium: jak zostać liderem w branży w praktyce opowie przedstawiciel sklep-presto.pl – lidera rynku e-commerce w sprzedaży sprzętu sportowego i turystycznego.

Program seminarium:

BLOK 1: PRAWO I FINANSE

  • Windykacja. Jak windykować w sklepach internetowych?
  • Pułapki regulaminów sklepów internetowych. Na co zwracać uwagę tworząc regulamin?
  • Faktoring i leasing czyli jak finansować bieżącą działalność? Jak inwestować, czyli szanse i zagrożenia płynące ze współpracy z funduszami inwestycyjnymi?
  • Co to jest dropshipping? Aspekty prawne, księgowe i techniczne.

BLOK 2: BIZNES I MARKETING

  • Jak wykorzystywać database marketing w e-commerce?
  • Reklamacje. Co można zyskać stosując internetowe systemy obsługi reklamacji?
  • Zarządzanie relacjami z dostawcami. Czy warto o tym myśleć?
  • Analiza biznesowa flow & drip, czyli jak znaleźć słabe ogniwo i wyeliminować je.
  • Najczęstsze błędy funkcjonalności i użyteczności w e-sklepach na przykładach.

BLOK 3: TECHNOLOGIA

  • Wydajność i rozwój systemów e-commerce, czyli optymalizacja i skalowalność w praktyce.
  • Integracja z wewnętrznymi systemami przedsiębiorstwa – czy to się opłaca?
  • Integracja z platformami dostawców i partnerów – od czego zacząć?
  • Sklepy w chmurze, czy bujanie w obłokach? Czy chmura to tylko moda, a może szansa na rozwój?
  • Jak zadbać o bezpieczeństwo w sklepach internetowych, czyli GIODO i inne wymagania…
  • Eyetracking – co to jest i jak to się robi na przykładzie badań newsletterów.

Formuła konferencji przygotowana przez organizatorów zakłada, że to Goście będą decydowali o poruszanych tematach. W tym celu wystarczy wejść na stronę www.empathy.evenea.pl i w formularzu rejestracyjnym na seminarium wybrać najbardziej oczekiwane tematy.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny, warunkiem udziału jest jedynie wcześniejsza rejestracja.

Źródło: Akademia Empathy

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę