Agora zawiesza serwis zakupów grupowych HappyDay.pl

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Jak poinformował serwis GoDealla.pl, w minionym roku powstało ponad 30 serwisów oferujących atrakcyjne rabaty. Część z nich bardzo szybko zniknęła jednak z rynku. Obecnie 67 serwisów istnieje lub jest w przygotowaniu. W sumie na rynku przewinęło się, według naszych obliczeń, aż 165 tego typu portali.

Jedni zyskują…
Warto odnotować fakt zaistnienia kilku interesujących graczy, którzy pojawili się w 2012 roku i znaleźli swój sposób (oraz miejsce) w branży zakupów grupowych.

Serwisy takie, jak Killerdeal, Mr Rabat czy Infobuzer po trudnym początku ustabilizowały się na bardzo konkurencyjnym rynku i z miesiąca na miesiąc umacniały swoje pozycje tuż za czołową trójką. W ubiegłym roku pojawiły się również ciekawe inicjatywy podmiotów, które dotychczas nie były obecne w handlu online. W październiku wystartował portal kuponowy EatClub.pl od Makro Cash&Carry.

Drudzy gaszą światło
Początek nowego roku przyniósł kolejną gorącą wiadomość na rynku zniżek i kuponów rabatowych. Agora S.A. zdecydował się zawiesić działalność serwisu HappyDay.pl, ponieważ w obecnym otoczeniu rynkowym nie spełnia on oczekiwań koncernu. Po Grupie o2 i Axel Springer jest to kolejny duży gracz, któremu nie powiodło się w branży zakupów grupowych. Jak widać gracze działający prężnie w budowaniu treści nie radzą sobie najlepiej w e-commerce.

Źródło: GoDealla.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę