Agito.pl na plus w 2009 roku

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

W połowie grudnia, tuż przed najlepszym okresem dla e-handlu, pojawiły się informacje na temat upadłości grożącej Agito.pl – jednemu z najbardziej znanych, rodzimych sklepów internetowych. Tomasz Sypuła, prezes zarządu spółki, stanowczo zaprzeczał tym doniesieniom i zapewniał, że jego sklep ma się dobrze. Teraz przedstawiono wyniki finansowe Agito za 2009 rok, które potwierdzają jego słowa.

Jak podał Internet Standard, sklep Agito.pl w minionych 12 miesiącach wypracował dodatni wynik finansowy na poziomie około 100 tys. złotych. To bardzo dobry rezultat zwłaszcza jeżeli popatrzymy na zmniejszenie przychodów firmy o ponad 40% (w 2009 roku obroty wyniosły 100 mln złotych, w porównaniu do 180 mln zł rok wcześniej).

Warto jednak zaznaczyć, że rok finansowy w Agito nie został jeszcze zamknięty, dlatego powyższe wyniki mogą się nieznacznie zmienić.

Teraz firma kierowana przez Tomasza Sypułę wraca do planów debiutu na New Connect. Zobaczymy, co z tego wyniknie.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę