700.000 sprzedanych produktów, 120 czołowych marek outdoorowych w ofercie i ponad 5.000 produktów na wirtualnych półkach, dziś dostępnych także za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej. Wszystko to w ciągu 10 lat od powstania sklepu outdoorowego 8a.pl.
Jeden z największych sklepów turystyczno-outdoorowych, 8a.pl, obchodzi właśnie swoje dziesiąte urodziny. Z tej okazji przygotował dla swoich klientów akcję promocyjną, wpisującą się w strategię komunikacji sklepu. Odbiorcy mogą skorzystać z rabatów do -40% na określone produkty oraz co trzy dni odkrywać kolejne kawałki urodzinowego tortu, pod którym kryją się wyjątkowe promocje (http://8a.pl/10urodziny, http://8a.pl/10lat).
8a.pl od 10 lat dostarcza miłośnikom outdooru ubrania i sprzęt czołowych marek, nieustannie doskonaląc przy tym swój sklep i inwestując w innowacje odpowiadające potrzebom klientów – ludzi aktywnych i otwartych na nowe technologie.
W ciągu 10 lat funkcjonowania, e-sklep pojawiał się w kolejnych, udoskonalonych odsłonach, co doceniono m. in. na Webstarfestiwalu. Pozytywny odbiór inwestycji w innowacje z zakresu e-commerce wśród klientów, zaowocował wdrożeniem wersji mobilnej sklepu, ulepszeniem interfejsu użytkownika UX, a następnie zastosowaniem standardu RWD.
Zadowolenie odbiorców 8a.pl i funkcjonalność rozwiązań przełożyły się na nominacje do eComerce Polska Awards oraz Ekomersów. Dziś 8a.pl to także profesjonalny zespół sprzedażowy, którego kompetencje potwierdza cykliczna ocena Summit Series Specialist Dealers, gdzie pod uwagę brane są kalifikacje personelu umożliwiające fachowy dobór sprzętu ekspedycyjnego dla najbardziej wymagających użytkowników.
Zapraszamy do przejrzenia infografiki, która opisuje kluczowe momenty w historii sklepu internetowego 8a.pl:
Źródło: informacja prasowa