6 miesięcy darmowego monitoringu e-sklepu dla Czytelników eKomercyjnie.pl

Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

Nieprawidłowe funkcjonowanie serwisu sklepowego lub wręcz zniknięcie strony z sieci to dla handlu internetowego ogromna strata poprzez realny spadek transakcji i poważne nadszarpnięcie wizerunku. Skuteczną metodą walki z awariami jest monitoring strony WWW. Dzięki współpracy z Monit24.pl czytelnicy eKomercyjnie.pl mogą skorzystać z darmowej usługi monitoringu przez 6 miesięcy.

Dlaczego należy dbać o dostępność strony sklepu internetowego:

1.
Klienci wymagają, aby sklep czynny był na okrągło – o każdej porze dnia i nocy, w dni pracujące, weekendy i święta. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych w ramach raportu eCommerce 2011, klienci korzystający z zakupów internetowych cenią sobie przede wszystkim dostępność przez całą dobę. Czynnik ten wskazało aż 62% respondentów. Jeżeli strona sklepu będzie niedostępna klienci najzwyczajniej skierują swoją uwagę ku innemu sprzedawcy.

2. Związek między poprawnym, płynnym działaniem strony internetowej, a decyzją zakupową jest bardzo wyraźny. Z badań zrealizowanych w lipcu br. przez Opinion Matters na zlecenie firmy hostingowej 1&1 wynika, że aż 44% internautów rezygnuje z usług firmy, której strona funkcjonuje niepoprawnie. Co więcej konsumenci przykładają rosnąca uwagę do awarii i błędów. Przeszło połowa Polaków (54%) podchodzi do błędów na stronach bardziej krytycznie niż pięć lat temu. Oznacza to, że internauci zawieszają coraz wyższą poprzeczkę serwisom internetowym i aby skutecznie prowadzić sprzedaż w sieci warto spojrzeć poza wyłącznie przyjemny wygląd sklepowej witryny.

3.Współczesne serwisy internetowe wystawione są na wiele zagrożeń, m.in. ataki cyberprzestępców, awarie techniczne, bądź zwyczajne błędy ludzkie. Aktualna sytuacja skłania do odpowiednich zabezpieczeń ponieważ prawdopodobieństwo wystąpienia każdego z wymienionych czynników wzrasta wraz z rozwojem technologii. Wzrosło np. zagrożenie atakami DDoS wobec sklepów internetowych, które są realizowane często na zlecenie konkurencji. Jak wynika z analizy firmy Kaspersky Lab w drugiej połowie 2011 r., siła przeciętnego ataku DDoS wzrosła o 57% w porównaniu z zestawieniem z początku wspomnianego roku, dlatego obrona przed takimi działaniami wymaga sięgania bo coraz bardziej zaawansowane technologie.

Co sklepom internetowym daje monitoring serwisu:

„Przy obecnym poziomie technologicznym nie jest możliwe uzyskanie całkowitej, stałej dostępności witryny, ale właściciele e-sklepów stosując stały monitoring mogą ten wskaźnik podnieść do poziomu 99,999% bezawaryjności w skali roku” – mówi Tomasz Kuźniar z Monit24.pl.

Bezpłatna usługa monitoringu serwisu dla czytelników eKomercyjnie.pl

Aby skorzystać z bezpłatnej usługi monitoringu serwisu internetowego przez okres 6 miesięcy należy się zarejestrować pod dedykowanym adresem http://www.monit24.pl/rejestracja/eKomercyjnie/.

Parametry usługi:

  • monitorowanie co 10 minut,
  • 3 stacje monitorujące,
  • możliwość sprawdzania 3 usług (serwisów internetowych, poczty lub DNS).

Po zakończeniu bezpłatnego okresu usługa wygaśnie, będzie można również dokonać przedłużenia monitoringu na zasadach komercyjnych. Rynkowa wartość bezpłatnego okresu usługi to 450 zł netto, Jednak czytelnicy eKomercyjnie.pl podstawową wersję będą mogli wykupić już od 40 zł/mc, podając w zamówieniu hasło „eKomercyjnie” (promocja ważna do czerwca 2013 r.).

Źródło: Monit24.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę