5 lat Płatności.pl na rynku

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Grupa Allegro świętuje piątą rocznicę obecności systemu Platnosci.pl na rynku. Z tej okazji pracownicy spółki PayU S.A. (operator serwisu) ujednolicili logotypy wszystkich marek oraz przygotowali nowe, bardziej przejrzyste strony internetowe (Platnosci.pl, PayU.pl, PayU.com.pl). Rozpoczęła się również 10-cio tygodniowa akcja promocyjna dla klientów.

Szczegóły na temat inicjatywy dostępne są na tej stronie. Pierwszy etap skierowany jest do sprzedawców – przez 3 miesiące obecni i nowi Klienci systemu (wykorzystujący w swojej działalności biznesowej usługi Platnosci) mogą korzystać z darmowych kanałów płatności pięciu banków: Eurobanku, MeritumBanku, InvestBanku, GetinBanku oraz Banku Pocztowego. Dodatkowo, 1 czerwca uruchomiona zostanie nowa oferta SMS Premium, dająca Klientom wynagrodzenie w postaci 50% z tytułu obrotu na koncie SMS.

Z myślą o kupujących – pod koniec czerwca przeprowadzimy akcję, w ramach której, wszyscy którzy płacą w Internecie korzystając z usług Platnosci, będą mogli na stronie urodzinowej www.internetoweplatnosci.pl zarejestrować swoje transakcje i wygrać nagrody w cotygodniowym losowaniu. Będą to niezwykle atrakcyjne konkursy – suma wartości ich nagród to kilkadziesiąt tysięcy złotych – zapowiedział Maciej Szmigiel, Manager Platnosci. Mam nadzieję, że tego typu działania zachęcą jak najwięcej osób do dokonywania transakcji w Internecie i oswajania się z ciągle powiększającym się rynkiem e-commerce, w którym płatności on-line stają się standardem – dodał.

System Platnosci.pl, którego operatorem jest PayU S.A. należące do grupy Allegro, adresowany jest do wszystkich serwisów o charakterze eCommerce, które dla swojej aktywności wymagają profesjonalnych rozwiązań płatniczych. Rozwiązanie działa od maja 2005 roku. Pierwszy rok obecności na rynku przyniósł firmie ponad 350 tys. transakcji i zakończył się obrotami w wysokości 23,5 mln PLN.

Aktualnie serwis generuje obroty rzędu ponad miliarda złotych rocznie (dane za 2009 rok), obsługując nawet do 50 tyś. transakcji dziennie. Z jego usług korzysta obecnie ponad dwa miliony Klientów i blisko 5 tys. podmiotów internetowych, co daje Platnosci ponad 42 proc. udział w obsłudze badanych sklepów internetowych* (Raport Internet Standard, e-commerce 2009).

Źródło wiadomości: informacja prasowa

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę