1,5 mln sprzedanych kuponów – Gruper przyspiesza i rozwija ofertę

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

26 czerwca 2012 r. na największym rodzimym portalu zakupów grupowych została zawarta półtoramilionowa transakcja. Sprzedaż na Gruperze przyspiesza. Tylko w ciągu ostatniego półrocza na serwisie zakupionych zostało pół miliona ofert zniżkowych. Osiągnięty wynik to efekt ponad dwuletniej działalności portalu i potwierdzenie, że przyjęta strategia rozwoju odniosła wymierne rezultaty. Teraz przyszedł czas na wdrażanie kolejnych planów sprzedażowych przy wsparciu nowego członka zarządu.

Minęło zaledwie pół roku od chwili, gdy Gruper ogłaszał sprzedaż milionowego kuponu, a już może pochwalić się kolejnym sukcesem. Oferty serwisu znajdują obecnie każdego dnia od kilku do nawet kilkunastu tysięcy odbiorców, którzy wygenerowali już ponad 215 mln złotych oszczędności. Na portalu pojawiają się nie tylko oferty branży kosmetycznej, gastronomicznej, rozrywkowej, turystycznej, ale także usługi z zakresu nieruchomości, finansów osobistych i kultury.

Serwis, plasujący się wśród liderów lokalnych platform zakupów grupowych w Europie Środkowo-Wschodniej, nie zamierza jednak ograniczać się do dotychczasowych form działalności.

– Po dwóch latach intensywnego rozwoju Grupera i osiągnięciu bardzo silnej pozycji na rynku przyszedł czas na wdrożenie kolejnych strategii. To odpowiedź na dynamicznie rozwijający się rynek e-commerce w Polsce i na świecie – mówi Piotr Majcherkiewicz, prezes zarządu Gruper.

Za wdrażanie dalszych planów sprzedażowych Grupera będzie odpowiedzialny nowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu, Mariusz Kaźmierczak. Posiada on ponad 19-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą bezpośrednią, marketingu sprzedaży, e-commerce, budowie i rozwoju linii biznesowych firm oraz nowych technologiach.

– Gruper ma ponad milion unikalnych użytkowników, kilkanaście tysięcy partnerów biznesowych i doświadczone siły sprzedaży. To duży kapitał i doskonała baza do rozwoju kolejnych usług i biznesów – podkreśla Mariusz Kaźmierczak.

Gruper konsekwentnie realizuje strategię, która na pierwszym miejscu stawia ciągłe podnoszenie atrakcyjności ofert, rozszerzanie ich wachlarza oraz proponowanie kuponów w coraz to nowych sferach i branżach. Firma planuje wejście w inne obszary e-commerce oraz rozważa ekspansję na zagraniczne rynki.

Źródło: Gruper.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę