Nowe szaty (częściowo) Amazon.com po raz drugi

Branding w e-commerce
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Amazon.com po raz kolejny testuje nowy wygląd swojego sklepu internetowego (na poprzednią rundę trafiłem we wrześniu). W związku z tym, że nie wszyscy mogą podejrzeć zmiany proponowane przez specjalistów z firmy Jeffa Bezosa przygotowałem mini-galerię. Zapraszam do przejrzenia zrzutów ekranu z nowego wyglądu i dajcie znać, jak Wam się to podoba w komentarzach.

Nowa strona główna Amazon.com:
(kliknij, aby powiększyć)

 
Menu kategorii na stronie głównej – zakładka Kindle:
(kliknij, aby powiększyć):

 
Menu kategorii na stronie głównej – zakładka Odzież, Buty i Biżuteria:
(kliknij, aby powiększyć)

 
Wygląd działu Odzież:
(kliknij, aby powiększyć)

 
Koszyk na Amazon.com:
(kliknij, aby powiększyć)

Podgląd koszyka z górnego paska na Amazon.com:

Wszystkie kategorie na Amazon.com:
(kliknij, aby powiększyć)

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
05.07.2023

Reputacja marki w e-commerce: dlaczego monitoring opinii klientów jest kluczowy?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę