Nowe logo pokazaliśmy pod koniec 2013 roku. Na początku 2014 roku zaczęliśmy proces zmian aranżacyjnych w naszych sklepach stacjonarnych. Dziś czas na kolejny krok. Z ogromną przyjemnością prezentujemy nowy wygląd sklepu internetowego Cyfrowe.pl. Zmodernizowany layout to wynik naszych wieloletnich doświadczeń w sprzedaży internetowej, uwzględniający najnowsze trendy w budowie tego typu serwisów.
Sprzedaż w internecie wymaga ciągłych zmian oraz dostosowywania się do wymagań Klientów. A te zmieniają się w tak szybkim tempie, w jakim pojawiają się nowe rozwiązania. Nowoczesny design strony, wygoda użytkowania oraz najnowsza technologia – to trzy aspekty, które przyświecają nam, od kiedy uruchomiliśmy sklep Cyfrowe.pl. Dlatego na bieżąco zbieramy opinie odnośnie działania serwisu, szukamy innowacyjnych rozwiązań systemu sprzedaży online i sukcesywnie je wprowadzamy. Tym razem przyszedł czas na zmianę wizualną.
„Na przestrzeni 11 lat działalności wprowadzaliśmy i nieustannie wprowadzamy różne modyfikacje, zmieniając wygląd, ułożenie elementów i dodając niektóre funkcje dla odwiedzających naszą stronę. Wszystkie zmiany są wynikiem szeregu badań i obserwacji naszych użytkowników. Na bieżąco analizujemy ich decyzje i zachowania. Nowa szata graficzna – naszym zdaniem jeszcze bardziej przejrzysta i intuicyjna – jest nie tylko efektem zmian rebrandingowych, ale również odpowiedzią na rosnące potrzeby naszych Klientów” – mówi Jarosław Banacki, Prezes Cyfrowe.pl Sp. z o.o.
Nowa odsłona jest zdecydowanie bardziej nowoczesna, przejrzysta i doskonale wprowadza w świat fotografii i filmu. Mamy nadzieję, że naszym Klientom również przypadnie do gustu i sprawi, że zakupy w Cyfrowe.pl będą jeszcze przyjemniejsze.
Przeczytaj wywiad z Jarosławem Banackim z okazji nowej wersji sklepu: Cyfrowe.pl osiągnęło wiek dojrzały i cały czas je profesjonalizujemy »
Źródło: informacja prasowa