News: SentiOne uruchamia nową funkcję – Profil Idealnego Klienta

SentiOne uruchamia nową funkcję – Profil Idealnego Klienta, w ramach analizy Owned Media proponowanej przez markę. Dzięki analizie zebranej na podstawie osób obserwujących ją na kanałach social media, będzie można określić płeć statystycznego klienta, jego wiek, pochodzenie czy język jakim się posługuje. Analiza Owned Media jest dostępna dla Facebooka, Instagrama, a od niedawna także Twittera.

Źródło: e-biznes.pl

Pozostałe newsy

News
30.11.2023

Do Bożego Narodzenia został już niecały miesiąc, a Polacy zaczynają planować przygotowania. Platforma zakupowa ERLI obserwuje obecnie znaczny wzrost sprzedaży dekoracji świątecznych. Trend ten szczególnie widać w poszukiwaniu produktów DIY (Do-It-Yourself) przez polskich konsumentów. „Hitem sprzedaży są obecnie choinki, szczególnie te na pniu. Sprzedaż akcesoriów oświetleniowych na zewnątrz i do wnętrz również wystrzeliła,” komentuje Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI.
News
30.11.2023

W czasie Black Week klienci korzystają z wielu promocji dostępnych na różnych platformach. Dane sprzedażowe ze sklepów internetowych Shoper kolejny rok z rzędu potwierdziły, że polscy konsumenci nabyli biegłości w poszukiwaniu promocji i robieniu zakupów w wielu kanałach równocześnie. Łączna wartość transakcji (GMV Sklepy) między 24 a 27 listopada przekroczyła 190 mln zł, co stanowi wzrost o 27% względem roku poprzedniego.
News
30.11.2023

Too Good To Go, firma wpływu społecznego i największa na świecie aplikacja do zarządzania nadwyżkami żywności, zwyciężyła w konkursie App Store Awards 2023. Spośród 40 światowych finalistów w 10 kategoriach firma Apple przyznała aplikacji Too Good To Go nagrodę 'Cultural Impact Award' za wyjątkową intuicyjność użytkowania i pozytywny wpływ na planetę i społeczeństwo.
News
30.11.2023

Najwięcej Polaków kupuje prezenty w połowie listopada i na początku grudnia – tak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Klarnę – globalną sieć płatności, wspieraną przez sztuczną inteligencję. Według raportu, już teraz blisko połowa polskich konsumentów (49 proc.) rozpoczęła poszukiwania idealnego upominku, by uniknąć stresu związanego z zakupami last minute (63 proc.) oraz skorzystać z trwających promocji (50 proc.). Blisko co piąty Polak planuje wydać na prezenty między 400 a 800 zł.
News
30.11.2023

Według danych zebranych przez Tpay, podczas Black Friday sprzedaż w sklepach współpracujących z tym operatorem płatności wzrosła średnio o 116 proc. w porównaniu do pozostałych dni miesiąca, co oznacza niewielki spadek w stosunku do ubiegłego roku. Z kolei średnia liczba transakcji wzrosła o 30 proc., co oznacza spadek względem 2022 i 2021 r. Podczas tegorocznego Black Friday internauci najczęściej decydowali się na płatność BLIKIEM (82 proc.) – to wzrost w stosunku do poprzedniego roku o aż 30 p.p. Poza BLIKIEM, tego dnia e-konsumenci wybierali przelew online (Pay-By-Link) – 9 proc. transakcji (spadek o 24 proc.) i kartę płatniczą – 6 proc. transakcji (spadek o 9 proc.). W Black Friday, podobnie jak rok temu, klienci najczęściej wybierali produkty z kategorii Moda i akcesoria – średnia liczba transakcji wzrosła tam o 100% względem średniej z całego listopada.
News
24.11.2023

Użytkownicy aplikacji mogą sprawdzisz, jaki ślad węglowy wygenerowała dostawa paczki. Firma liczy ślad węglowy paczki na całej jej trasie, a użytkownicy zobaczą ślad węglowy z ostatniej milii - czyli najbardziej znaczącego pod kątem emicji CO2 etapu drogi przesyłki. Średni ślad węglowy paczki dostarczonej do urządzenia Paczkomat® to średnio 0,084 kg CO2e (wliczając ślad węglowy konsumenta, który wynosi 0,036 kg CO2e), podczas gdy ślad węglowy paczki dostarczonej do domu przez kuriera InPost wynosi średnio 0,443 kg CO2e1. Na jednej paczce oszczędzadzamy zatem aż 0,359 kg CO2e.

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę