News: Revenue based financing. Blue Media i Brutto.pl nawiązały współpracę.

Blue Media i Brutto.pl nawiązały współpracę - oferują finansowanie sklepów internetowych w modelu revenue based financing. Sklepy internetowe korzystające z Płatności Online Blue Media mogą otrzymać do 50 tys. złotych, przy całkowitym koszcie wynoszącym 15% kwoty finansowania za maksymalnie 15-miesięczny okres spłaty. Wysokość finansowania zależna jest od aktualnych przychodów sklepu.

Źródło: bluemedia.pl

Pozostałe newsy

News
13.05.2022

Klarna wprowadza opcję wirtualnych zakupów (Virtual Shopping). Handel online ma przypominać wizytę w sklepie stacjonarnym. Usługa umożliwia między innymi rozmowy na czacie, ale także połączenia wideo ze sprzedawcą. Klient podczas takiego połączenia będzie mógł zadać obsłudze pytania, a także zobaczyć produkt. Dla sprzedawców jest to szansa na nawiązanie kontaktu oraz przekonanie konsumenta do zakupu.
News
10.05.2022

IdoSell nawiązuje współpracę z Shopee – singapurską platformą e-commerce. Umożliwi to polskim sprzedawcom w łatwy sposób wystawiać oferty w serwisie oraz zarządzać zamówieniami. Według IdoSell współpraca ma znacząco pomóc w zwiększeniu sprzedaży.
News
05.05.2022

IdoSell integruje się z Meest. Oznacza to łatwą wysyłkę zamówień do krajów Europy Wschodniej, w tym do dotkniętej inwazją rosyjską Ukrainy. Handel międzynarodowy to kierunek, w którym podąża IdoSell. Meest zajmuje się logistyką i wspiera e-commerce w handlu transgranicznym, umożliwiając wysyłkę paczek oraz obsługę celną eksportu i importu.
News
29.04.2022

Shoper pomaga sprzedawcom reklamować się na TikToku – jednej z najbardziej popularnych aplikacji na świecie. Nowa usługa TikTok Ads daje sprzedawcom możliwość tworzenia unikalnych formatów reklamowych i dotarcia do milionów nowych użytkowników. To uzupełnienie świadczonej przez Shoper usługi w obszarze marketingu internetowego.
News
26.04.2022

CUX uruchomił automatyczną analitykę dla sklepów na platformie Shoper. cux.io jest teraz w stanie przygotować i skonfigurować gotowe cele analityczne dla użytkowników Shopera, prezentujące najważniejsze wydarzenia na customer journey. Ta funkcja pozwala zaoszczędzić czas oraz wykonać znaczną część pracy analitycznej bez żadnego wysiłku lub umiejętności informatycznych.
News
25.04.2022

Inpost rezygnuje z terminali płatniczych w paczkomatach. Według firmy, utrzymywanie terminali przestało mieć sens. Przyczynił się do tego rozwój usług cyfrowych. Większość klientów korzysta z takich rozwiązań, jak przelewy pay by link oraz Blik. Obecnie w paczkomacie można zapłacić za nadanie lub odbiór przesyłki właśnie za pośrednictwem tych usług cyfrowych.

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę