News: Płatności odroczone PayPo dostępne w imoje od ING

PayPo nawiązało współpracę z imoje - nowoczesnym rozwiązaniem płatniczym online dla klienta biznesowego, dostarczanym przez ING Bank Śląski. W ramach współpracy fintech zaoferuje swoje usługi klientom e-sklepów, które mają wdrożoną bramkę imoje. Kupujący w sieci będą mogli opłacić swoje zamówienie za 30 dni bez żadnych dodatkowych opłat lub rozłożyć płatność na wygodne raty. W ten sposób, PayPo umocni już i tak silną pozycję na rynku płatności.

Źródło: prnews.pl

Pozostałe newsy

News
28.11.2022

Vinted, platforma sprzedażowa z odzieżą, obuwiem i akcesoriami z drugiej ręki uruchamia Vinted Go. Firma będzie dysponować własnymi skrytkami na paczki. Usługa zostanie uruchomiona w Paryżu i okolicach. Użytkownicy Vinted z tego obszaru mogą wybrać opcję dostawy, a elektryczne samochody dostawcze będą dostarczać paczki do skrytek. Przesyłki dostarczane do dedykowanych punktów mają zwiększyć komfort zakupów, a także zmniejszać ślad węglowy. Elementem projektu jest również strona Vinted Go. Platforma łączy usługi Vinted z infrastrukturą przewoźników zewnętrznych każdej partnerskiej firmy.
News
25.11.2022

Obecnie ponad 1/3 konsumentów korzysta z płatności odroczonych. Ceneo.pl odpowiada na potrzeby konsumentów i wprowadza je w swoim marketplace. Na Ceneo.pl można porównać ceny produktów, ale również za pomocą opcji „Kup teraz” zakupić je bezpośrednio z platformy w ramach jednego koszyka i jednej płatności. Od teraz klienci mogą skorzystać również z form płatności odroczonych dostarczanych przez PayPo i Twisto. Kupujący mogą dokonać zakupu i zapłacić za niego do 30 dni, bez dodatkowych kosztów.
News
24.11.2022

Polski producent oraz dystrybutor mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz ogłosił, że uruchomi własny Marketplace latem 2023. Firma stawia na współpracę zarówno z dużymi marketami i dystrybutorami, jak i mniejszymi sklepami. Sieć otwiera się na zewnętrznych partnerów, by jeszcze mocniej rozwinąć portfolio swoich produktów. Stawia na jasne i przejrzyste zasady współpracy. Swoim partnerom oferuje nie tylko możliwość sprzedaży produktów za pośrednictwem strony brw.pl, ale też indywidualne podejście oraz opiekę na każdym etapie integracji.
News
22.11.2022

ASM Group – spółka zajmująca się wsparciem sprzedaży, outsourcingu i digitalowej transformacji zostaje partnerem serwisu Alibaba.com, wiodącej e-platformy globalnej sprzedaży B2B. Jako tzw. Alibaba Channel Partner - Gold Supplier Partner, ASM Group pomoże swoim konsumentom w integracji i rozpoczęciu sprzedaży w serwisie Alibaba.com. Współpraca zapewni klientom Grupy ASM dostęp do międzynarodowych rynków i pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży online. ASM Group wesprze swoich klientów w integracji i uruchomieniu sprzedaży na Alibaba.com, towarzysząc im na każdym etapie tego procesu.
News
18.11.2022

Dzięki współpracy, klienci z Warszawy oraz Poznania mogą – za pośrednictwem aplikacji – łatwo i szybko zamówić produkty odzieżowe z ekspresową dostawą do domu zrealizowaną w ciągu nawet kilkunastu minut. Od grudnia usługa będzie dostępna również dla mieszkańców Krakowa. Laurella to pierwszy brand modowy, który pojawił się na Glovo. Klienci mogą wybierać spośród kilkuset produktów – sukienek, spódniczek, swetrów, bluz oraz innych ubrań.
News
16.11.2022

Do grona partnerów firmy InPost dołączyło Zalando. Już teraz klienci platformy mogą odbierać swoje zakupy za pośrednictwem urządzeń Paczkomat®. Polska jest pierwszym krajem, w którym klienci Zalando mogą skorzystać z usług świadczonych przez Grupę InPost. „Uwzględnienie w łańcuchu dostaw Zalando sieci maszyn paczkomat oraz usług kurierskich InPost jest dla nas potwierdzeniem, że nie tylko konsumenci uważają paczkomat za komfortową formę dostawy. Także wiodące międzynarodowe firmy dostrzegają korzyści z usług świadczonych przez InPost” – dodaje Dagmara Brzezińska, wiceprezes zarządu InPost.

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę