News: IdoSell nawiązuje współpracę z Shopee

IdoSell nawiązuje współpracę z Shopee – singapurską platformą e-commerce. Umożliwi to polskim sprzedawcom w łatwy sposób wystawiać oferty w serwisie oraz zarządzać zamówieniami. Według IdoSell współpraca ma znacząco pomóc w zwiększeniu sprzedaży.

Źródło: cashless.pl

Pozostałe newsy

News
10.08.2022

Żabka Jush uruchomiła na Fest Festival specjalny punkt odbioru zamówień złożonych za pomocą aplikacji. Przygotowano dedykowany asortyment. Festiwalowicze, którzy w dniach 10 – 13 sierpnia będą bawić się w Parku Śląskim w Chorzowie, nie będą musieli opuszczać terenu wydarzenia, żeby przygotować sobie śniadanie czy kupić przekąskę. Każdy uczestnik będzie mógł wykorzystać kupony rabatowe i zaoszczędzić do 200 zł.
News
08.08.2022

Shopify we współpracy z Attentive uruchomi usługę Text-to-buy, ułatwiającą zakupy za pomocą smartfona. Konsumenci będą mogli kupić produkt bezpośrednio w konwersacji SMS-owej ze sprzedawcą. Klient nie musi przechodzić na stronę sklepu, co w teorii ma zachęcać do kupowania. Firmy będą mogły wykorzystać to narzędzie, przypominając klientom, że niebawem może skończyć się kupiony przez nich wcześniej produkt (np. artykuły higieniczne) lub proponując zakup produktu, informując o promocjach, edycjach limitowanych czy końcówkach serii.
News
05.08.2022

Od 1 października użytkownicy Facebooka nie będą mieli możliwości korzystania z rozwiązania Facebook Live Shopping w celu prowadzenia sprzedaży. Nadal będzie można to jednak robić na Instagramie. Warto dodać, że z podobnego rozwiązania (na rynku zachodnim) wycofał się TikTok. Meta pozwoli użytkownikom korzystać z Facebook Live, ale wyłącznie w celu relacjonowania wydarzeń na żywo. Spółka rekomenduje swoim użytkownikom, że jeśli chcą angażować odbiorców za pomocą wideo, mogą to robić za pomocą Rolek (Reels) na Facebooku i Instagramie.
News
04.08.2022

Zgodnie z zapowiedziami, we wrześniu Pocztex uruchomi system automatów paczkowych w całej Polsce. To projekt strategiczny Poczty Polskiej, który jest aktualnie w kluczowej fazie, a więc integrowania systemów informatycznych i testów w rzeczywistych warunkach. Dotychczas zainstalowano kilka urządzeń, które były poddawane testom akceptacyjnym. Już teraz można zgłosić Poczcie Polskiej swoją propozycję, gdzie powinny stanąć automaty paczkowe.
News
03.08.2022

PayPo nawiązało współpracę z imoje - nowoczesnym rozwiązaniem płatniczym online dla klienta biznesowego, dostarczanym przez ING Bank Śląski. W ramach współpracy fintech zaoferuje swoje usługi klientom e-sklepów, które mają wdrożoną bramkę imoje. Kupujący w sieci będą mogli opłacić swoje zamówienie za 30 dni bez żadnych dodatkowych opłat lub rozłożyć płatność na wygodne raty. W ten sposób, PayPo umocni już i tak silną pozycję na rynku płatności.
News
01.08.2022

Trzy platformy e-commerce łączą siły i podejmują działania na rzecz realizacji wspólnego celu – ograniczenia emisji dwutlenku węgla w ramach łańcuchów wartości, a także w kontekście całej branży modowej. W związku z tym, uruchamiają unikalną platformę edukacyjną online, która będzie wspierać ich partnerów w wyznaczaniu swoich celów związanych z ograniczaniem emisji gazów cieplarnianych. Program pokaże krok po kroku jak rozpocząć złożone pomiary emisji, wyznaczać ambitne cele w oparciu o naukę i jak zgłosić je do zatwierdzenia w ramach inicjatywy Science Based Targets.

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę