News: Fuzja na rynku e-commerce: polska agencja Strix łączy się z holenderskim ShopWorks

Fuzja na rynku e-commerce: polska agencja Strix łączy się z holenderskim ShopWorks. Połączenie firm ma na celu wymianę wiedzy i zwiększenie potencjału sprzedażowego na rynku najnowocześniejszych rozwiązań e-commerce. Dzięki fuzji, krakowski Strix otwiera się na nowe rynki i rozwój w krajach Beneluksu, Niemczech oraz pozostałych krajach Europy Zachodniej. Holenderski ShopWorks zyskuje natomiast dostęp do zespołu developerów z Europy Środkowo-Wschodniej.

Źródło: dlahandlu.pl

Pozostałe newsy

News
18.08.2022

Czołowi gracze na rynku logistycznym – Linker Cloud, Packhelp, Direct Link oraz Cushman & Wakefield sporządzili raport „Sustainable Logistics: the Need for Green Growth” poruszający między innymi kwestię wpływu branży e-commerce na środowisko. Publikacja skupia się także na roli opakowań w zrównoważonej logistyce, korelacji między transportem, a zmianami klimatycznymi oraz przyszłości zielonych magazynów. Ujęte tam dane pochodzą z najnowszych raportów naukowych. Cały raport można przeczytać tutaj: https://go.linkercloud.com/ebooks/sustainable-logistics.
News
16.08.2022

Sieć supermarketów Bricomarché rozstrzygnęła przetarg na działania e-commerce. Sklep internetowy oferujący możliwość zakupów online z odbiorem osobistym lub z dostawą do domu rozwijać będzie AF.agency z Poznania. Agencja zajmie się wdrażaniem rozwiązań, aby zwiększyć sprzedaż w kanale online. Jeszcze w tym roku przejmie ona całościową obsługę kart produktowych sklepu internetowego Bricomarche.pl i rozpocznie pracę nad rozwojem contentu.
News
11.08.2022

Żabki Nano to placówki sieci, w których nie potrzeba kasjerów, ponieważ są wspierane przez sztuczną inteligencję. Umożliwiają szybkie, bezgotówkowe zakupy. Obecnie w Polsce działa już ponad 50 Żabek Nano. Jedna z nich pojawiła się poza granicami kraju – w niemieckiej fabryce Tesli znajdującej się po Berlinem. 10 % pracowników fabryki stanowią Polacy, na których obecność Żabki Nano zrobiła ogromne wrażenie. Wewnętrzny sklep ma „uprzyjemnić” im pracę i pozwolić na drobne zakupy w ciągu dnia.
News
10.08.2022

Żabka Jush uruchomiła na Fest Festival specjalny punkt odbioru zamówień złożonych za pomocą aplikacji. Przygotowano dedykowany asortyment. Festiwalowicze, którzy w dniach 10 – 13 sierpnia będą bawić się w Parku Śląskim w Chorzowie, nie będą musieli opuszczać terenu wydarzenia, żeby przygotować sobie śniadanie czy kupić przekąskę. Każdy uczestnik będzie mógł wykorzystać kupony rabatowe i zaoszczędzić do 200 zł.
News
08.08.2022

Shopify we współpracy z Attentive uruchomi usługę Text-to-buy, ułatwiającą zakupy za pomocą smartfona. Konsumenci będą mogli kupić produkt bezpośrednio w konwersacji SMS-owej ze sprzedawcą. Klient nie musi przechodzić na stronę sklepu, co w teorii ma zachęcać do kupowania. Firmy będą mogły wykorzystać to narzędzie, przypominając klientom, że niebawem może skończyć się kupiony przez nich wcześniej produkt (np. artykuły higieniczne) lub proponując zakup produktu, informując o promocjach, edycjach limitowanych czy końcówkach serii.
News
05.08.2022

Od 1 października użytkownicy Facebooka nie będą mieli możliwości korzystania z rozwiązania Facebook Live Shopping w celu prowadzenia sprzedaży. Nadal będzie można to jednak robić na Instagramie. Warto dodać, że z podobnego rozwiązania (na rynku zachodnim) wycofał się TikTok. Meta pozwoli użytkownikom korzystać z Facebook Live, ale wyłącznie w celu relacjonowania wydarzeń na żywo. Spółka rekomenduje swoim użytkownikom, że jeśli chcą angażować odbiorców za pomocą wideo, mogą to robić za pomocą Rolek (Reels) na Facebooku i Instagramie.

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę