05.04.2023
News: Żabka rozpoczęła współpracę z DPD Polska
Sieć Żabka rozpoczęła współpracę z DPD Polska. W ramach współpracy we wszystkich sklepach sieci będzie można nadawać, odbierać i zwracać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD. Wdrożenie usługi zapewnia partner technologiczny i operacyjny, spółka Pointpack S.A. Z analiz Żabki wynika, że ponad 5 mln Polaków jest zainteresowanych odbiorem lub nadaniem paczki w należących do sieci sklepach. Klienci docenią wygodę, elastyczność i szybkość odbioru czy nadania paczki podczas codziennych zakupów, w godzinach między 6.00 a 23.00.
Źródło: https://www.zabka.pl/biuro-prasowe/zabka-i-dpd-uslugi-kurierskie-dostepne-w-calej-polsce
Pozostałe newsy
News
04.12.2023
Dzień Darmowej Dostawy startuje już za 8 dni. Akcja odbędzie się 12 grudnia. W ten dzień sklepy internetowe zaoferują swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od sposobu płatności i metody dostawy. Akcja ma na celu promowanie sklepów internetowych oraz zakupów przez Internet. Na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl już teraz można znaleźć listę sklepów biorących udział w Dniu Darmowej Dostawy i przygotować własną listę zakupów na 12 grudnia. Z kolei sklepy zainteresowane udziałem w akcji mogą jeszcze do 11 grudnia zgłosić swój sklep na stronie: https://www.dziendarmowejdostawy.pl/wez-udzial-w-akcji.
News
01.12.2023
InPost Pay to innowacyjne rozwiązanie na rynku, które umożliwia płatność i dostawę w jednym przycisku w aplikacji mobilnej InPost. Aplikacja zachowuje informacje o preferowanej formie dostawy i płatności, a konsument ma możliwość śledzenia wszystkich zamówień z różnych sklepów w jednym miejscu. InPost Pay zapewnia spójne doświadczenie zakupowe oraz przede wszystkim szybkie i wygodne zakupy online. Nowe rozwiązanie jest już dostępne dla merchantów, jak i konsumentów. AtomStore to pierwsza platforma e-commerce w modelu SaaS, która jest zintegrowana z InPost Pay. W praktyce oznacza to, że właściciele sklepów internetowych na tym silniku będą mogli jako pierwsi w Polsce nie tylko skorzystać z innowacyjnego rozwiązania i uruchomić je w sposób zautomatyzowany, ale i znacznie poprawić swoją konwersję.
News
30.11.2023
Do Bożego Narodzenia został już niecały miesiąc, a Polacy zaczynają planować przygotowania. Platforma zakupowa ERLI obserwuje obecnie znaczny wzrost sprzedaży dekoracji świątecznych. Trend ten szczególnie widać w poszukiwaniu produktów DIY (Do-It-Yourself) przez polskich konsumentów. „Hitem sprzedaży są obecnie choinki, szczególnie te na pniu. Sprzedaż akcesoriów oświetleniowych na zewnątrz i do wnętrz również wystrzeliła,” komentuje Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI.
News
30.11.2023
W czasie Black Week klienci korzystają z wielu promocji dostępnych na różnych platformach. Dane sprzedażowe ze sklepów internetowych Shoper kolejny rok z rzędu potwierdziły, że polscy konsumenci nabyli biegłości w poszukiwaniu promocji i robieniu zakupów w wielu kanałach równocześnie. Łączna wartość transakcji (GMV Sklepy) między 24 a 27 listopada przekroczyła 190 mln zł, co stanowi wzrost o 27% względem roku poprzedniego.
News
30.11.2023
Too Good To Go, firma wpływu społecznego i największa na świecie aplikacja do zarządzania nadwyżkami żywności, zwyciężyła w konkursie App Store Awards 2023. Spośród 40 światowych finalistów w 10 kategoriach firma Apple przyznała aplikacji Too Good To Go nagrodę 'Cultural Impact Award' za wyjątkową intuicyjność użytkowania i pozytywny wpływ na planetę i społeczeństwo.
News
30.11.2023
Najwięcej Polaków kupuje prezenty w połowie listopada i na początku grudnia – tak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Klarnę – globalną sieć płatności, wspieraną przez sztuczną inteligencję. Według raportu, już teraz blisko połowa polskich konsumentów (49 proc.) rozpoczęła poszukiwania idealnego upominku, by uniknąć stresu związanego z zakupami last minute (63 proc.) oraz skorzystać z trwających promocji (50 proc.). Blisko co piąty Polak planuje wydać na prezenty między 400 a 800 zł.