News: TikTok udostępnia nowe narzędzie - Souds for Business

68 % użytkowników TikToka twierdzi, że szybciej zapamiętuje daną markę, jeśli wideo zawiera lubianą przez nich muzykę. Z kolei 62% użytkowników twierdzi, że bardziej skłania ich to do poznania marki. Sound for Business to lista utworów zawierająca 10 niestandardowych dźwięków (mieszanka muzyki, lektorów oraz innych wskazówek) ułatwiających tworzenie atrakcyjnych i wciągających treści marketingowych, które pomogą wyróżnić produkty i zaangażować nowych odbiorców. Sounds for Business dostępne są w Commercial Music Library i mogą być wykorzystywane w bezpłatnych oraz płatnych treściach. TikTok zachęca do tworzenia treści wykorzystując dźwięki Sound for Business i używając #soundsforbusiness w opisie wideo.

Źródło: https://newsroom.tiktok.com/en-us/creating-content-just-got-easier-with-tiktoks-sounds-for-business

Pozostałe newsy

News
27.09.2023

Już 5 października 2023 r. odbędzie się pierwsza edycja E-com Day – największej konferencji online w Polsce poświęconej sprzedaży w Internecie. To nie tylko okazja do zdobycia wiedzy, ale także możliwość uzyskania wyjątkowych benefitów ułatwiających start w biznesie. Oprócz tego uczestnicy konferencji otrzymają pakiet materiałów szkoleniowych i będą mieli możliwość porozmawiania z ekspertami podczas sesji Q&A. Aby wziąć udział w wydarzeniu, wystarczy zapisać się na stronie www.ecomday.pl.
News
22.09.2023

Zalando usunęło recenzje produktów ze swojej platformy. Zamiast możliwości publikacji opinii dotyczącej produktu, klienci mogą teraz wypełnić ankietę dotyczącą informacji o produkcie zamieszczonym na stronie. Komisja Europejska już w przeszłości wzywała platformy internetowe do podjęcia działań przeciwko fałszywym recenzjom w przeszłości. Zalando najwidoczniej zdecydowało się usunąć wszystkie recenzje produktów ze swojej platformy. Jednak nie wydało jeszcze żadnego komunikatu, więc nie jest jasne, czy jest to test, czy decyzja na stałe.
News
21.09.2023

Cena miesięcznej subskrypcji Allegro Smart! została podniesiona z 10,99 zł na 14,99 zł. Jednocześnie bez zmian pozostanie wysokość rocznej opłaty. Ta nadal będzie kosztować 59,90 zł. Co istotne, Allegro nie przedłuży automatycznie miesięcznej subskrypcji na nowych warunkach. Wszyscy klienci, których miesięczna subskrypcja kończy się po godzinie 9:00 16 października, będą musieli zgodzić się na pobranie wyższej stawki.
News
21.09.2023

Grupa InPost powiększyła swoją ekologiczną flotę elektrycznych samochodów do 1000 pojazdów. Firma w ramach strategii dekarbonizacji sukcesywnie powiększa flotę ekologicznych aut dostawczych, a także samochodów frachtowych. Ekologiczna flota InPost obejmuje też 15 ciągników siodłowych z napędem LNG. To kolejny krok w kierunku zmniejszania emisji CO2 w transporcie. W 2022 roku blisko 30 mln paczek trafiło do adresatów za pośrednictwem auta EV InPost. Ponadto InPost we współpracy z GreenWay zainstalował już ponad 500 stacji ładowania aut elektrycznych w swoich centrach logistycznych oraz publicznie dostępnych dla kierowców ładowarek DC w pobliżu urządzeń Paczkomat®. Do końca tego roku InPost i GreenWay rozbuduję tą sieć do 700 punktów.
News
20.09.2023

Aplikacja e-Paragony 2.0 pojawiła się w sklepach Google Pay i App Store. Uruchomiono także HUB Ministerstwa Finansów, czyli platformę dystrybucji cyfrowych dokumentów sprzedaży. Nowe rozwiązanie ma zachęcić klientów oraz sprzedawców do odchodzenia od tradycyjnych, papierowych paragonów. Po pobraniu aplikacji należy wygenerować kod, który stanie się identyfikatorem kupującego. Sprzedawca będzie skanował kod, a kasa automatycznie prześle paragon na wspomnianą platformę Ministerstwa Finansów. Klient będzie mógł z niej pobrać dowód sprzedaży na swój sprzęt mobilny, w terminie 30 dni od daty zakupu. Warto wspomnieć, że korzystanie z tego rozwiązania jest dobrowolne.
News
20.09.2023

Sklep internetowy Mi-home.pl, specjalizujący się w sprzedaży smartfonów oraz inteligentnych urządzeń marki Xiaomi nawiązał współpracę z Mokka - fintechem specjalizującym się w płatnościach odroczonych. Współpraca pozwoli klientom Mi-home.pl na korzystanie z rozwiązań BNPL oraz elastycznych rat Mokka. Klienci Mi-Home.pl mogą płacić korzystając z 30-dniowego odroczenia płatności bez dodatkowych opłat lub z wygodnych systemów ratalnych (od 3 do 24 miesięcy). Bezgotówkowe zakupy z odroczoną płatnością dostępne są ramach szybkiego i wygodnego procesu decyzyjnego poprzez stronę https://mokka.pl/. Klienci, którzy skorzystają z oferty Mokka mogą obsługiwać swoje zobowiązania z wykorzystaniem dostępnej dla klientów aplikacji mobilnej Mokka.

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę