News: Modivo wprowadza Papieropaki, czyli ekologiczne opakowania

Modivo, z myślą o środowisku naturalnym, wprowadziło do obiegu nowe rozwiązanie, czyli tzw. Papieropaki. To w 100% biodegradowalne, podlegające recyklingowi opakowania. To pozwoli spółce ograniczyć odpady o średnio 27%. Zamówienia są pakowane w worki MailerBag, produkowane z wykorzystaniem surowca odnawialnego – papieru Kraft. Pochodzą one od lokalnego dostawcy, którzy przygotowuje je w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju. Worki można dostać w trzech rozmiarach, a MODIVO SA może dokładnie dobrać wielkość opakowania do produktu, bez konieczności wysyłania zbyt dużych kartonów.

Źródło: nowymarketing.pl

Pozostałe newsy

News
30.09.2022

Aplikacja zakupowa Żabka Jush została partnerem programów realizowanych przez Meczyki.pl. Informacja o współpracy będzie pojawiać się w trakcie transmisji flagowych programów portalu na kanale YouTube, m.in. w „Sportowy poranek” oraz w „Raportach z Kataru”, które prowadzone będą prosto ze studia w Katarze. Żabka Jush ma być również promowana w mediach społecznościowych portalu. Działania te rozpoczęły się przy okazji meczu Polska - Holandia w Lidze Narodów i potrwają do końca Mistrzostw Świata w Katarze.
News
28.09.2022

ORLEN Paczka to nowoczesna i szybka usługa logistyczna, z którą chętnie współpracuje rynek e-commerce i marketplaces. Sieć punktów ORLEN Paczka to ponad 1 tys. automatów paczkowych, ale również 1,1 tys. punktów odbioru na stacjach Orlen oraz 900 w kioskach Ruchu. Przystępując do Izby Gospodarki Elektronicznej, firma chce wnieść istotny wkład w rozwój branży logistycznej oraz rynku e-commerce w Polsce.
News
27.09.2022

Bank Millennium poinformował o rozpoczęciu, wspólnie z Polskim Standardem Płatności operatorem BLIK, pilotażu płatności odroczonych. Wybrana grupa klientów tej instytucji może już testować usługę „BLIK płacę później". W przyszłym roku rozwiązanie to ma być stopniowo udostępniane wszystkim klientom banku. Wkrótce usługa powinna wejść do kolejnych banków. BLIK Płacę Później działa na zasadzie „Buy now, pay later” (BNPL) i umożliwia odroczenie płatności w czasie. Daje klientom możliwość przesunięcia terminu zapłaty nawet do 30 dni od zakupu produktu.
News
26.09.2022

Salesforce, dostawca CRM oraz WhatsApp, serwis do przesyłania wiadomości ogłosiły strategiczne partnerstwo. Pozwoli to klientom Salesforce łączyć się ze swoimi klientami i budować nowe doświadczenia w oparciu o komunikację w aplikacji WhatsApp. Zwiększy to zaangażowanie, lojalność, wygodę, interakcję i satysfakcję zarówno dla marki, jak i klienta. Ponadto, firmy będą mogły aktywować swoich klientów bezpośrednio za pośrednictwem zupełnie nowego rozwiązania Salesforce Genie - nowej platformy danych zasilającej pierwszy na świecie CRM działający w czasie rzeczywistym.
News
21.09.2022

Francuska firma Stuart będąca częścią grupy DPD oferuje usługi kurierskie biznesom już w sześciu polskich miastach: Krakowie, Toruniu, Szczecinie, Warszawie, Katowicach i Łodzi. Stuart obsługuje szybkie dostawy między innymi w branży gastronomicznej. W najbliższych planach ma nawiązanie współpracy z siecią drogerii, aptek oraz sklepów z produktami dla domu. Firma chwali się dostarczeniem milionowej przesyłki i zapowiada dalszy rozwój. Stuart testuje i wdraża również nowe rozwiązania, takie jak rowery e-cargo czy elektryczne jednoślady, z których korzystają już pierwsi kurierzy.
News
20.09.2022

Lisek.Lab to e-platforma analizy i wymiany danych m.in. o konsumenckich trendach, którą Lisek chce udostępnić swoim partnerom. Lisek.Lab ma być zatem platformą, na której będzie możliwość testowania konwersji planowanych akcji marketingowych, targetowanych na bazie wyznaczonych segmentów i lokalizacji. Drugi główny obszar działań Lisek.Lab koncentruje się wokół shopping behavior wewnątrz aplikacji. W Lisek.Lab dostępna będzie możliwość stworzenia indywidualnego zestawu danych, a więc zgodnie z potrzebami partnerów.

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę