News: Lisek.app uruchomił sklep internetowy

Lisek.app uruchomił sklep internetowy. Od teraz klienci mogą zamawiać produkty nie tylko przez aplikację, ale również online. Sama usługa niezależnie od wybranej formy pozostaje bez zmian. Zakupy zarówno za pośrednictwem strony, jak i aplikacji zostaną dostarczone w kilkanaście minut.

Źródło: cashless.pl

Pozostałe newsy

News
05.07.2022

Sieć sklepów Netto nawiązała współpracę z Everli – platformą umożliwiającą zamawianie produktów spożywczych na określoną godzinę pod same drzwi. Warto dodać, że Polska jest pierwszym rynkiem, na którym Netto pojawia się z usługą zakupów online. Dostawcy Everli realizując zakupy w Netto będą pojawiać się w około 200 sklepach sieci. Nowo zarejestrowani klienci otrzymają zniżkę 20 zł na pierwsze cztery zamówienia.
News
05.07.2022

Fuzja na rynku e-commerce: polska agencja Strix łączy się z holenderskim ShopWorks. Połączenie firm ma na celu wymianę wiedzy i zwiększenie potencjału sprzedażowego na rynku najnowocześniejszych rozwiązań e-commerce. Dzięki fuzji, Krakowki Strix otwiera się na nowe rynki i rozwój w krajach Beneluksu, Niemczech oraz pozostałych krajach Europy Zachodniej. Holenderski ShopWorks zyskuje natomiast dostęp do zespołu developerów z Europy Środkowo-Wschodniej.
News
04.07.2022

Shoper nawiązał partnerstwo z Alibaba.com. Współpraca ma umożliwić polskim producentom oraz sektorowi małych i średnich przedsiębiorstw udział w globalnym handlu. Shoper, który otrzymał status Alibaba Gold Partner zapewni kompleksowe wsparcie i obsługę sprzedaży na platformie Alibaba.com. Uruchomienie tej usługi było możliwe dzięki inwestycji Shopera w agencję Selium, która specjalizuje się w obsłudze sprzedaży wielokanałowej.
News
04.07.2022

Trwa kolejna edycja cyklicznych kampanii Shopee – tym razem pod hasłem „7.7 Wakacyjna Wyprzedaż”. Spot reklamowy platformy, podobnie jak poprzednie, zwraca na siebie uwagę wielu mediów choćby za sprawą wykorzystania znanego jingla. I, podobnie jak poprzednie, przyczynia się do realnego wzrostu sprzedaży lokalnych sklepów obecnych na platformie, na co zwracają uwagę sami sprzedawcy. W ramach kampanii dostępna jest także promocja we współpracy z Żabką.
News
29.06.2022

Klarna ogłosiła dziś wprowadzenie swojej flagowej usługi „Zapłać za 30 dni” w sklepieonline kultowej w Polsce marki modowej Kubota. Kubota będzie mogła zaoferować swoim klientom elastyczne opcje płatności Klarna jako dodatkową, obok dostępnych już w e-sklepie marki, metod rozliczania transakcji. Kupującym pozwoli to zapłacić później, już po otrzymaniu i sprawdzeniu zamówienia, w dodatku bez dodatkowych opłat i odsetek.
News
28.06.2022

W polskim e-commerce B2B jest wciąż ogromny potencjał. Badanie "Rynek e-commerce B2B w Polsce: jak kupują i sprzedają polskie firmy" zostało przeprowadzone przez Marketplanet - lidera obszaru zakupów korporacyjnych zajmujących się elektornizacją i automatyzacją procesów zakupowych w biznesie. Jak wynika z raportu łączna wartość wszystkich transakcji zawieranych w 2021 r. pomiędzy krajowymi przedsiębiorstwami przekroczyła 3,5blnPLN a wartość rocznego rynku transakcji B2B zawieranych online wyniosła ponad 600mldPLN.

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę