Mediamarkt i Saturn dołączają do Opineo.pl

Branding w e-commerce
Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Serwis Opineo.pl już od 2006 roku propaguje idee bezpiecznych zakupów w sieci poprzez wymianę opinii między konsumentami. Szerokie grono największych sklepów internetowych współpracujących z Opineo.pl powiększyło się właśnie o liderów z branży elektroniki użytkowej – Media Saturn Online Sp. z o.o.

Opineo.pl – niezależny, ogólnopolski serwis oceniający sklepy internetowe oraz firmy – od kilku lat promuje nie tylko bezpieczny e-handel, ale również dzięki swoim działaniom dąży do podniesienia standardów w obsłudze klientów.

W dobie ciągłego rozwoju handlu w sieci, wymagających konsumentów na pewno zainteresuje informacja, iż takie marki jak Saturn i Media Markt (jedne z najbardziej znanych w Europie sieci marketów elektronicznych) od niedawna otworzyły się na klientów internetowych i mając na uwadze jakość i bezpieczeństwo ich obsługi podjęły współpracę z serwisem Opineo.pl, dołączając tym samym do programu „Słucham swoich Klientów”. Dzięki niemu konsumenci mają pewność, że sklep czyta każdą opinię zamieszczoną na Opineo, a opinie Klientów stanowią główny wyznacznik w strategii rozwoju sklepu, poprawiania jakości obsługi i spełniania oczekiwań Klientów. Sklepy pokazują tym samym, że są otwarte nie tylko na pozytywne opinie, ale także na opinie mniej zadowolonych Klientów zawierające krytyczne uwagi odnośnie ich funkcjonowania.

Jesteśmy pewni, że w 2013 czeka nas rewolucja w popularnych kategoriach AGD, RTV , Foto oraz Komputerach gdyż obecnie na rynku działa kilka tysięcy małych i średnich sklepów specjalizujących się w tych kategoriach. Jak sobie poradzą i czym będą walczyć z dwoma tak silnymi markami? Czy uda im się zachować lojalność konsumentów?” – mówi Paweł Kucharzak, zarządzający serwisem Opineo.pl.

Warto też zauważyć, że nie są to jedyni przedstawiciele dużych i znanych marek uczestniczących w Programie „Slucham swoich klientów”. Do tej pory współpracę z Opineo.pl aktywnie prowadzą m.in takie sklepy stacjonarne jak: RTV EURO AGD, EMPIK, VOBIS czy AVANS.

Źródło: Opineo

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
05.07.2023

Reputacja marki w e-commerce: dlaczego monitoring opinii klientów jest kluczowy?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę