Sprzedaż w serwisie aukcyjnym WszystkoNaRaty.pl ma ruszyć jeszcze w lutym

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

WszystkoNaRaty.plWśród debiutujących startupów pojawił się serwis aukcyjny WszystkoNaRaty.pl. Kupujący mogą za jego pośrednictwem nabywać produkty od różnych sprzedających i płacić za nie jednym skonsolidowanym kredytem. Sprzedawców ma natomiast zachęcić fakt, że platforma nie pobiera od nich opłat prowizyjnych, a do tego oddaje im jeszcze do 2% wartości transakcji.

Rejestracja w serwisie kosztuje symboliczną złotówkę, a sama opłata jest konieczna do aktywacji konta. Jak mówią twórcy WszystkoNaRaty.pl, serwis został stworzony z myślą o przedsiębiorcach prowadzących działalność handlową w Internecie. Oferuje im dosyć dochodowe rozwiązanie, które polega na wypłacie dodatkowej prowizji za towary sprzedane w ramach platformy. Teraz można zyskać nawet 2% wartości sprzedanych produktów, co w warunkach handlu internetowego stanowi dużą kwotę. WszystkoNaRaty.pl to dla firm handlujących w sieci nowy kanał dotarcia do osób robiących zakupy online i dotychczas pierwszy taki serwis na rynku, który zamiast pobierać opłaty – dopłaca za sprzedaż.

Żeby nie było wątpliwości, w regulaminie serwisu dostępnym online zaznaczono brak jakichkolwiek opłat za wystawienie i sprzedaż produktów za jego pośrednictwem. To nie wszystko, co można uzyskać tylko za jedną złotówkę. Sklepy internetowe i firmy działające w branży docenią możliwość importu aukcji do WszystkoNaRaty.pl za pomocą intuicyjnego Importera aukcji z plików XLS i CSV. Platforma udostępnia dodatkowo szereg zaawansowanych narzędzi do zarządzania sprzedażą swoich produktów na aukcjach na skalę masową. Firmy mają możliwość tworzenia cenników dostawy w modelu ilościowym i wagowym. Natomiast system automatycznych powiadomień, mechanizm grupowania zamówień w Menedżerze Sprzedaży wraz z automatyczną zmianą statusu poszczególnych transakcji pozwala na sprawny i łatwy handel w portalu.

Wystawienie towarów na aukcji to jedno, a ich sprzedaż to inna sprawa. Czy serwis aukcyjny, oferujący sprzedaż na raty to atrakcyjny kanał sprzedaży? Jak podają eksperci IAB w swym raporcie „Internet w 2010”, wartość rynku e-commerce wzrosła z 108 mln zł w 2001 r. do około 15,5 mld zł w 2010 r. Wraz ze wzrostem tego kanału zwiększyła się popularność systemów ratalnych – obecnie taka forma finansowania zakupów jest dostępna w większości sklepów prowadzących sprzedaż online, a według badań (Gemius) blisko 1/6 ankietowanych internautów dokonuje już zakupów na raty. Funkcjonalność serwisu WszystkoNaRaty.pl jeszcze bardziej przybliża kupującym realizację swych potrzeb zakupowych, umożliwiając dowolne skompletowanie koszyka, a następnie uzyskanie finansowania całego wybranego asortymentu jednym skonsolidowanym kredytem. Jak zapewniają właściciele serwisu – proces zakupu ma być wyjątkowo prosty i intuicyjny a sprzedaż ma ruszyć do końca lutego.

Źródło: WszystkoNaRaty.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
17.08.2022

Poznaj 8 zasad dobrego UX writingu

Marcin Cichocki

Marcin Cichocki

CEO
kuzniatresci.pl

Artykuł
15.08.2022

Czym jest i jak mierzyć Lifetime Value użytkownika?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę