RedCart debiutuje na kolejnym rynku zagranicznym

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Po udanym debiucie na rynku niemieckim, które odbiło się echem w zagranicznych mediach internetowych, Czechy i Słowacja są kolejnymi krajami, w których dostępne jest już oprogramowanie sklepów internetowych RedCart. Po kilku miesiącach prac wystartowała kolejna zagraniczna wersja oprogramowania. System dostępny jest od dziś dla Klientów rynku czeskiego oraz słowackiego.

Przeprowadzona analiza rynku, a także dotychczasowa współpraca z czeskimi sklepami, pozwoliły nam bardzo dobrze przygotować produkt do prowadzenia sprzedaży internetowej – informuje Dariusz Januszkiewicz, Dyrektor Generalny RedCart.pl.

Sklepy internetowe wyróżniają się pod względem funkcjonalnym i są przy tym bardzo konkurencyjne cenowo. Na potrzeby czeskiego rynku przygotowane zostały dwa pakiety: STARTER oraz PREMIUM.

W czeskim odpowiedniku oprogramowania staramy się udostępniać wszystkie narzędzia znane dobrze polskim Sprzedawcom. Standardowo każdy sklep posiada automatyczną integrację z serwisem aukcyjnym Aukro.cz, który jest odpowiednikiem polskiego Allegro. Dodatkowo oprogramowanie posiada integrację z firmami kurierskimi i systemami płatności online, co jest niewątpliwie bardzo dużym atutem. Każdy ze Sprzedawców ma także możliwość promowania produktów za pośrednictwem popularnych pasaży handlowych Heureka, Monitor oraz Zbozi. W trakcie przygotowywania jest już integracja z czeskimi programami magazynowo-księgowymi i dystrybutorami produktów – dodaje Dariusz Januszkiewicz.

Sklep internetowy, jak i również jego część administracyjna dostępne są w pełni w języku czeskim. Na potrzeby projektu RedCart.cz powołany został specjalny zespół wsparcia technicznego oraz obsługi klienta, które oferują swoją pomoc zarówno w języku czeskim, jak i polskim. Dwujęzyczne wsparcie techniczne zapewni wysoki komfort pracy. Podobnie jak w Polsce głównym kanałem komunikacji pozostaje kontakt telefoniczny oraz doskonale sprawdzający się system zgłoszeń elektronicznych, który zapewnia krótki czas oczekiwania na odpowiedź.

Bardzo dobre oprogramowanie połączone z nowoczesną technologią to jeden z elementów, którym spółka zamierza konkurować na rynku czeskim. RedCart.cz poza kompleksowym narzędziem do prowadzenia sprzedaży internetowej oferować będzie również pełne wsparcie w zakresie tłumaczenia opisów produktów, pomoc przy nawiązywaniu kontaktów handlowych czy prowadzenia rozmów z kontrahentami.

Nowym projektem RedCart otwiera możliwości ekspansji zagranicznej dla polskich Sprzedawców. Z przeprowadzonej przez firmę analizy rynku wynika, że w czeskim rynku drzemie bardzo duży potencjał, który jest doskonałą szansą dla polskich sklepów internetowych. Dodatkowo obecny etap rozwoju rynku e-handlu w tym kraju to bardzo dobry moment na rozpoczęcie sprzedaży internetowej i budowanie własnej marki właśnie w Czechach. Dużym ułatwieniem dla Sprzedawców jest możliwość prowadzenia kilku sklepów internetowych z poziomu jednego Panelu Administracyjnego. To bardzo wygodne rozwiązanie, pozwalające na prowadzenie różnych strategii marketingowych, np. kilka sklepów konkurujących ze sobą cenowo.

Spółka ETK stojąca za sukcesem platformy sklepów internetowych RedCart skutecznie realizuje plan ekspansji zagranicznej. Po debiucie w Niemczech przyszedł czas na Czechy i Słowację. Z uwagi na lokalizację naszej firmy czescy kontrahenci stanowią dla nas ważnych Partnerów biznesowych. Rynek e-commerce w Czechach jest w jeszcze fazie rozwoju, co daje możliwość zaistnienia polskim Sprzedawcom i zbudowania silnej marki. W ostatnim czasie obserwujemy także bardzo duże zainteresowanie naszym systemem. Na dzień dzisiejszy obsługujemy już czeskie sklepy internetowe, w tym bardzo duży e-market z elektroniką – podkreśla Tomasz Cincio, Dyrektor Marketingu & PR RedCart.pl.

W ciągu kolejnych kilku miesięcy oprogramowanie sklepu RedCart dostępne będzie na rynku brytyjskim. Będzie to kolejny po Niemczech, Czechach i Słowacji rynek, gdzie firma udostępniać będzie swoje rozwiązania e-commerce.

Źródło: RedCart

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę