Raport e-Handel Polska 2009

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

ehandelZgodnie z zapowiedziami, po pobrania udostępniono raport e-Handel Polska 2009, który – jak podają jego autorzy – jest najnowszym i najobszerniejszych studium polskiego rynku handlu elektronicznego.

W opisywanym materiale umieszczono analizę chyba wszystkich aspektów, które są ważne przy prowadzeniu sklepu internetowego (od używanego oprogramowania, przez marketing i promocję, aż do gospodarki magazynowej i obsługi klientów/zamówień).

W Raporcie e-Handel Polska 2009 nie zabrakło też badania konsumentów (ich preferencji zakupowych czy określenia profilu typowego e-klienta).

Raport dostępny jest w dwóch wersjach: podstawowej (116 stron, darmowa) oraz pełnej (154 strony za 183 zł brutto). W tej drugiej edycji dostaniemy prawie dwa razy więcej wykresów z rozszerzonych analiz wyników badania, w tym najwięcej z zakresu branżowego profilu e-konsumenta i jego preferencji oraz z marketingu i płatności. Dodatkowo każdy rozdział w wersji pełnej, oprócz podsumowania i metryki, zawiera kilka stron więcej niż w podstawowej.

Gratuluję autorom Raportu e-Handel Polska 2009 efektu ich pracy. Moim zdaniem to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce się orientować w zagadnieniach ecommerce.

Zapraszam do czytania: Raport e-Handel Polska 2009 »

raport_ehandel_polska_2009

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
23.11.2022

Recykling treści – praktyczne zalecenia i przykłady

Jan Kinal

Jan Kinal

CEO
setugo.pl

Artykuł
21.11.2022

Black Friday nie musi być black. Jak się do niego dobrze przygotować?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę