Puszka Red Bulla za darmo w 150 tys. paczkach (dla klientów Zappos.com)

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Zappos.com to jeden z tych zachodnich sklepów, które potrafią skutecznie zadziwić i pozytywnie zaskoczyć swoich klientów. Pisałem już o sposobach tej firmy na wywoływanie „wow” w ustach kupujących, a także o jej historii rozwoju. Teraz Zappos.com dał mi kolejny powód, żeby o nich wspomnieć na blogu.

Dzięki współpracy z Red Bullem, sklep dołączał puszkę napoju energetycznego (bez cukru) do swoich zamówień. W sumie Red Bull znalazł się w 150 tys. paczek (wow!) i – jak usłyszycie na poniższym filmiku – „miał pomóc klientom w pozbieraniu się po sylwestrowej imprezie”.

Świetny pomysł i realizacja, widać, że Zappos.com zna swoich klientów i ich potrzeby. Byłoby naprawdę fajnie, gdyby ten pomysł zawitał także do naszego kraju (sklep, który wraz ze złożonym zamówieniem wyśle mi gratis Red Bulla będzie moim idolem :)).

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
21.09.2022

Jak chronić swoją markę? Czym jest cykl życia domeny?

Adrianna Szałańska

Adrianna Szałańska

Social media & relations expert
cyberfolks.pl

Artykuł
19.09.2022

Dlaczego warto tworzyć MVP w e-commerce

Marek Kich

Marek Kich

CEO & Podcaster (Sztuka e-Commerce)
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę