Licytacje – nowy sposób promocji sklepu na Skąpiec.pl

Strategia marketingowa
Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Porównywarka cen Skapiec.pl przygotowała dla sklepów internetowych opcję „Licytacje”, czyli nowy system promowania produktów. Dzięki tej funkcji oferta sklepu może pojawić się na jednym z trzech pierwszych miejsc na stronie produktu prezentowanego w serwisie.

Czym są licytacje?

Licytacje to łatwy i wygodny sposób na wypromowanie oferty sklepu, a w rezultacie – zwiększenie sprzedaży wybranych produktów. Dzięki udziałowi w systemie licytacji, oferta sklepu może pojawić się na jednym z trzech pierwszych miejsc na stronie produktu w serwisie Skąpiec.pl, bezpośrednio nad standardową listą ofert. Specjalny boks, w którym znajdują się promowane oferty dodatkowo wyróżniony został kolorem beżowym, dzięki czemu jest on bardziej widoczny dla użytkowników porównywarki.

promowane oferty Skąpiec.pl

Jak działa system licytacji?

Zasady prowadzenia licytacji są bardzo przejrzyste – aby znaleźć się na wyróżnionej pozycji, sklep musi ustalić wyższą niż konkurencja stawkę za przejście ze Skąpiec.pl na swoją stronę. Trzy sklepy, które zadeklarują najwyższą stawkę CPC (cost per click) dla konkretnego produktu pojawią się na czele listy ofert prezentowanych na Skąpiec.pl. Wyróżniona oferta wyświetlana jest do momentu wyczerpania zadeklarowanego przez sklep dziennego budżetu na promocję lub przelicytowania oferty przez inne sklepy.

Zasada „zrób to sam”

Istotną zaletą wprowadzonego przez Skąpiec.pl systemu jest fakt, że sklepy biorące udział w licytacji mogą samodzielnie tworzyć kampanie reklamowe oraz ustawiać indywidualne stawki CPC dla różnych kategorii produktów. Co więcej, mogą one na bieżąco kontrolować swój budżet przeznaczony na promocję, a także w dowolnym momencie zmieniać wysokość stawki. Dzięki temu sprzedawca jest w stanie odpowiednio szybko reagować na zachowania konkurencji i tym samym stale gościć na promowanych pozycjach w porównywarce.

Możliwość przystąpienia do systemu licytacji ma każdy sklep współpracujący z serwisem Skąpiec.pl. Opcja ta dostępna jest w nowym „Panelu administracyjnym sklepu”.

Źródło: Skąpiec.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
14.06.2022

Social Selling – czyli social media jako kanał sprzedaży dla e-commerce

Dagmara Rżyska

Dagmara Rżyska

Performance Specialist
f1brand.pl

Artykuł
08.06.2022

Firma przed kryzysem. Przygotowania.

Marcin i Dawid

Marcin i Dawid

Właściciele agencji SEO
Top Online

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę