Konkurs na najlepszy sklep internetowy ciągle trwa, pula nagród rośnie

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Pamiętacie konkurs platformy SklepyFirmowe.pl dla osób, które chcą rozpocząć sprzedaż w internecie? Inicjatywa wystartowała w lutym tego roku, a mój wpis Jak promować platformę sklepową? Nagradzaj najlepszych sprzedawców był dla niej inspiracją, dlatego zaangażowałem się w tę akcję. Warto sobie odświeżyć temat, gdyż organizatorzy konkursu właśnie zwiększyli pulę nagród do 20 tys. złotych.

Przed chwilą otrzymałem informację prasową, że do partnerów konkursu na Najlepszy Sklep Internetowy dołączył PayPal powiększając główną nagrodę o dodatkowe 5000 zł.

„Bardzo chętnie włączyliśmy się w promocję konkursu na najlepszy sklep internetowy. Jako jeden z liderów rynku, staramy się uczestniczyć w inicjatywach promujących polski e-commerce. Liczymy również na zainteresowanie systemem PayPal, który jest wygodnym i bezpiecznym sposobem otrzymywania płatności za zakupy w sieci” – powiedział Mikołaj Zakrzewski, Business Development Manager w firmie PayPal.

Informacje o konkursie, które warto sobie odświeżyć:

  • Konkurs dzieli się na trzy kategorie: Najlepszy Nowy Sklep 2010 roku, Najlepsza szata graficzna 2010 roku oraz Najlepszy katalog produktów 2010 roku.
  • Zwycięzca konkursu w przypadku pierwszej kategorii otrzyma 15 000 zł w gotówce, 3000 zł na promocje w Nokaut.pl oraz 2000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl.
  • Za najlepszą szatę graficzną zwycięzca otrzyma 2000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl i 1000 zł na promocje w Nokaut.pl.
  • W katalogu produktów wygrana to 2000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl 1000 zł na promocje w Nokaut.pl. Za drugie miejsce w każdej z kategorii można 12 miesięcy abonamentu Platinum o wartości 1188 zł.
  • Obecnie w konkursie uczestniczy ponad 300 sklepów, z czego 141, założonych w 2010 roku, walczy o nagrodę w kategorii Najlepszy Nowy Sklep 2010 roku.
  • W jury konkursu znajdą się: Krzysztof Bartnik (eKomercyjnie.pl), Viren (właściciel sklepów internetowych m.in. Skarpetkowo.pl), Tomasz Gregorczyk (Customer Manager w SklepyFirmowe.pl), Wojciech Kyciak (autor bestsellera „Jak założyć skuteczny idochodowy sklep internetowy”) oraz Grzegorz Marczak (autor popularnego bloga Antyweb.pl).

Wszyscy (łącznie z organizatorami) traktujemy ten konkurs jako okazję do zwiększenia świadomości e-commerce wśród zainteresowanych, która zmniejsza bariery wejścia na rynek. Dodatkowo chcemy nagradzać te pomysły, które są sukcesywnie rozwijane.

Jak powiedział Rafath Khan,twórca oprogramowania SklepyFirmowe.pl: „W naszym konkursie nie ma przegranych. Wszyscy, którzy założą sklep, a nie wygrajągłównej nagrody zdobędą doświadczenie w prowadzeniu biznesu internetowego oraz zyskają dodatkowe lub nowe źródło dochodów”.

Więcej szczegółów na temat konkursu znajdziecie TUTAJ. Chętnie też poznam Wasze zdanie o tej inicjatywie.

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Artykuł
29.04.2022

Jaki wpływ będą miały zmiany w targetowaniu reklam na Facebooku dla branży e-commerce?

Dagmara Rżyska

Dagmara Rżyska

Performance Specialist
f1brand.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę