Fanpage Dzień Darmowej Dostawy (ponad 6500 fanów) jest do dyspozycji wszystkich sklepów!

Strategia marketingowa
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Powoli rozpoczynamy przygotowania do trzeciej edycji Dnia Darmowej Dostawy – akcji organizowanej przez eKomercyjnie.pl, która łączy polską branżę e-handlu i promuje zakupy w sieci wśród potencjalnych klientów sklepów internetowych. Podczas dwóch poprzednich wydarzeń zgromadziliśmy na Facebooku ponad 6500 fanów i do dzisiaj skutecznie nie wykorzystywaliśmy tego potencjału reklamowego dla sklepów. Czas to zmienić, dlatego zapraszamy wszystkie sklepy internetowe do korzystania z możliwości promocji na fanpage Dzień Darmowej Dostawy na Facebooku!

Promocja jest całkowicie darmowa dla sklepów (nie inaczej!), ważne jest spełnienie tylko trzech prostych warunków:

  1. Organizacja w sklepie promocji polegającej na darmowej dostawie przesyłek do klientów. Promocja powinna być oczywiście atrakcyjna (nie standardowy brak kosztów po przekroczeniu określonej kwoty) i najlepiej, jak nie będzie w niej ograniczenia kwotowego oraz sposobu płatności.
     
  2. Przesłać e-mail informujący o sklepie i czasie trwania promocji na adres: redakcja@ekomercyjnie.pl, w temacie e-maila wpisując: Fanpage DDD – nazwa sklepu. Jeżeli w akcji obowiązuje jakieś ograniczenie (minimalna kwota zamówienia lub określony sposób płatności), to koniecznie napiszcie to w treści e-maila.
     
  3. Dać nam czas na reakcję (najlepiej przynajmniej 48 godzin przed rozpoczęciem promocji).

Jeżeli spełnicie powyższe warunki, to opublikujemy informację o Waszej promocji na łamach fanpage Dzień Darmowej Dostawy, co powinno skierować do Waszego sklepu zainteresowanych użytkowników. Później już tylko od Was zależy, czy przekonwertujecie ich w zadowolonych Klientów, a liczymy na to, że tak! :)

Drobne zastrzeżenie: będziemy przeglądać ofertę sklepu w poszukiwaniu danych firmowych i regulaminu. Jeżeli ich nie znajdziemy, to możemy z przykrością odmówić Wam promocji na fanpage.

WAŻNE: Tutaj NIE chodzi o zgłoszenia do kolejnego Dnia Darmowej Dostawy. Sklepy do akcji będziemy zbierać później. Tutaj chodzi wyłącznie o informowanie na fanpage’u DDD o aktualnych promocjach na darmową dostawę w Waszych sklepach.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
14.06.2022

Social Selling – czyli social media jako kanał sprzedaży dla e-commerce

Dagmara Rżyska

Dagmara Rżyska

Performance Specialist
f1brand.pl

Artykuł
08.06.2022

Firma przed kryzysem. Przygotowania.

Marcin i Dawid

Marcin i Dawid

Właściciele agencji SEO
Top Online

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę