Broker Dwiepaczki zdradza plany na przyszły rok

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Dwiepaczki.pl – pośrednik usług kurierskich, startup z portfolio SpeedUp Venture Capital Group – zanotował ponad 300% wzrostu w skali roku. Oprócz nowych rozwiązań poprawiających płynność finansową swoich klientów, spółka Dwiepaczki planuje debiut na NewConnect.

Jak mówi Michał Łaska, prezes zarządu Dwiepaczki Sp z o.o. – „Internet jest najszybciej rosnącym kanałem polskiego handlu. W dwiepaczki.pl wysyłamy w ciągu roku setki tysięcy paczek, przekazujemy dziesiątki milionów złotych z pobrań. Coraz większe zainteresowanie, oraz oczekiwania partnerów biznesowych dotyczące poprawienia płynności finansowej, zainspirowały nas do przygotowania nowych rozwiązań na tym polu”.

Dwiepaczki będzie w dalszym ciągu budować swoją przewagę konkurencyjną i pozycję lidera wśród brokerów usług kurierskich oraz wprowadzać na rynek nowe produkty logistyczne dedykowane ecommerce. „To dopiero początek zmian w logistyce wysyłek, jak również w myśleniu przedsiębiorców o logistyce sklepu internetowego w kontekście poprawy konkurencyjności, optymalizacji kosztów, polepszenia jakości usług oraz skracania czasu dostawy. Wierzymy, że klienci będą poszukiwać najlepszych rozwiązań logistycznych dla swoich firm. Można zatem przyjąć, że rynek, na którym działamy będzie kontynuował wzrost z podobną dynamiką, co w latach ubiegłych.” – podsumowują przedstawiciele DwiePaczki Sp. z o.o.

Firma potwierdziła, że od nowego roku rozpoczyna zwrot pobrań w dniu doręczenia przesyłki (więcej informacji w tej sprawie pojawi się na stronie www.dwiepaczki.pl już niedługo).

W drugiej połowie 2012 roku spółka planuje swój debiut na NewConnect, który umożliwi pozyskanie środków na dalszy rozwój nowych produktów logistycznych dedykowanych dla e-handlu. Misją spółki będzie zapewnienie wsparcia logistycznego przedsiębiorstw internetowych w różnej fazie ich rozwoju. Pierwszy krok w tym kierunku został już wykonany. We wrześniu spółka została jednym z pięciu laureatów konkursu „Firma z Potencjałem”, organizowanego przez Capital Express i Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. Firmę wysoko oceniono pod względem biznesowym.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
24.06.2022

Personalizacja usług w e-handlu

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Artykuł
21.06.2022

Analiza zachowań użytkowników w CUX – krok po kroku

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę